نـــــــــزاع مـــــــــــورچــــــه بـــــــــا خــــــــــــدا

√√√تــاسبــزشوم ازعشق√√√

××کعبــه جـان هاتویی....گـردتـومی آرم طواف××

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ √√√تــاسبــزشوم ازعشق√√√ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 در میان دشت سر سبز و بزرگ
 زندگی می کرد یک مور ضعیف
نا توان و کوچک و دل خسته بود
 دست و پای کوچکش ریزو نهیف

 

***
 روزگاری رفت دنبال غذا

دانه ای زیر درخت افتاده بود
شادو خندان گشت ان مور سیاه
چون خدا بر او غذایی داده بود

***
با هزاران رنج و بدبختی گرفت
با دو چنگش گوشه ان دانه را
رهسپار خانه شد در ان زمان
تا که ارد روزی کاشانه را

***
شادو خندان گفت او در بین راه
 عاشقم من در دلم عشق خداست
خاک پاکش سرمه بر چشم من است
هر دقیقه سجده ی شکرش بجاست

***
 قلب من با عشق ایزد میزند
 کاش میشد در ره او جان دهم
ذات ایزد پاک و از زشتی جداست
 کاش جانم در ره ایمان دهم

***
لحظه ای از سجده و شکرش گذشت
تا که بادی در دل صحرا وزید
 دانه ان مور کوچک را گرفت
 شد خدای مهربان شمر و یزید

***
 ماجرا ها گفت از ظلم خدا
ابن ملجم هم چنین ظالم نبود
 مهربان تر بود چنگیز مغول
اشک چشمم گشته همچون نهر خون

***
چون گرفتی ان غذا و دانه را
 از من بی کس چرا کردی دریغ
 دانه ای گندم قوت لانه را
پس نمی خواهم خدایی کینه توز

***
از هم اکنون من به دینت کافرم
پس بدان بی دین و بی پیغمبرم
 از میان اسمان امد طنین
 صوت زیب و کلام دلنشین

امد از بالا رسیدش بر زمین

***
مور من بس کن دگر غمگین مباش
 بر خدایت گفته ای صد ناسزا
رحمت شایان به جانت کرده ام
 این نباشد لطف ایزد را سزا

***
 بلبلی زیبا میان اسمان
دانه ای را دید میغلتد به راه
 آمد از بالا بسمت دانه ات
در پی اش مور نگون بخت سیاه

***
آن زمان طوفان و باد امد پدید
تا که گرد دانه از چنگت جدا
چون رها گشتی کنون از چنگ مرگ
 ناسزا گویی بر این لطف خدا

***
گفت بلبل ان زمان در فکر خویش
دانه خوردن بهتر از مور ریز
می روم من دانه را ارم بچنگ
 تا غذایی در پی جنگ و گریز

***
رفت بلبل دانه را دنبال کرد
 اینچنین شد ماجرا در انتها
 لطف ایزد شامل حال تو شد
گشته ای از چنگ ان بلبل رها

***
حکمتی باشد به هر رنج بلا
گر شنیدی این پیام و این صدا
 ترک ایمان بعد هر رنجی نکن
 یا نشو قاضی به اعمال خدا

***
هر زمان اید بلا با خود بگو
این بلای سخت قطعا حکمت است
 قدرت ایمان میان هر بلا
چون کلید گنج لطف و رحمت است

 


نظرات شما عزیزان:

binam
ساعت15:10---7 مهر 1391
سلام دختر از جنس آرامش

لینکیدمت خوشحال میشم تو هم بلینکیم

وبتم خوشمله خصوصا پستات
پاسخ: ممنونم بزرگوارمنم لینک کردم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 7 / 7 / 1391برچسب:,

] [ 14:11 ] [ √دختــــــــــرﮯ ازجنس آرامـ ش ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه